Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de Select Cadeaukaart? Wellicht vind je het juiste antwoord in onderstaande veelgestelde vragen.

Wat houdt de Select Cadeaukaart in?
De unieke code die je hebt ontvangen via de Select Cadeaukaart representeert een saldo in euro’s dat je kunt besteden aan een of meerdere cadeaukaarten uit het totale aanbod zoals opgenomen op www.selectcadeaukaart.nl.

Tot wanneer is mijn Select Cadeaukaart code geldig?
De Select Cadeaukaart code is onbeperkt geldig. Na registratie is jouw account geldig voor de duur van één jaar.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code. Wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van de Select Cadeaukaart. Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 010 – 204 3029 of per e-mail via info@selectcadeaukaart.nl

Hoe kan ik betalen?
Je kunt de bestelling betalen met jouw Select Cadeaukaart-krediet, iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-vouchers?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen.

Heb je een bestelling geplaatst, maar de e-tickets nog niet ontvangen?
Raadpleeg dan de SPAM box van jouw e-mail programma. Wellicht zijn de e-vouchers daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van de Select Cadeaukaart.

Ontvang ik een bevestiging van de bestelling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een orderbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-voucher?
In de omschrijving van de aanbiedingen vind je een korte verzilverinstructie. Op de e-voucher zelf zijn uitgebreide verzilverinstructies terug te vinden. Volg deze instructies goed! 

Kan ik mijn aangekochte e-vouchers wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-vouchers te wijzigen.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 010 – 204 3029 of per e-mail via info@selectcadeaukaart.nl