Veelgestelde vragen

Vragen over de Select Cadeaukaart beantwoorden we graag voor je! Misschien staat het antwoord dat jij zoekt al in onderstaande vragen. Wordt jouw vraag niet beantwoord? Dan kan je natuurlijk contact met ons opnemen.

Wat houdt de Select Cadeaukaart in?
De unieke code die je hebt ontvangen via de Select Cadeaukaart representeert een saldo in euro’s. Dit kun je besteden aan een of meerdere cadeaukaarten uit het totale aanbod zoals opgenomen op www.selectcadeaukaart.nl.

Tot wanneer is mijn Select Cadeaukaart code geldig?
De code van de Select Cadeaukaart is onbeperkt geldig. Na registratie is jouw account geldig tot één jaar na registratie.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code. Wat moet ik doen?
Wanneer je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van de Select Cadeaukaart. Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 010 - 204 3029 of per e-mail via info@selectcadeaukaart.nl

Hoe kan ik extra codes toevoegen?
Als je meerdere codes hebt ontvangen en je hebt al een bestaand account? Dan kan je na het inloggen, kiezen voor “Profiel” en vervolgens voor “Mijn codes”. Hier kan er een extra code worden toegevoegd. Vervolgens kan er een nieuwe bestelling gemaakt worden. Als je nog geen bestaand account hebt, dan kan je via het registratieformulier een account aanmaken en vervolgens de extra codes inladen op de hierboven beschreven manier.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL of met creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-vouchers?
Na bestelling en betaling ontvang je binnen 15 minuten het bestelde e-ticket per e-mail.

Heb je een bestelling geplaatst, maar de e-tickets nog niet ontvangen?
Heb je 15 minuten na jouw bestelling nog geen e-tickets ontvangen? Check dan eerst even je SPAM box of ongewenste mails. Het kan zijn dat het bevestigingsmailtje met de e-tickets in de SPAM terecht is gekomen. Wanneer dat niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ontvang ik een bevestiging van de bestelling?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je binnen 15 minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn bestelde e-voucher?
Kijk voor de juiste verzilveringsmethode op de e-voucher of de website van de desbetreffende aanbieder.

Kan ik mijn aangekochte e-vouchers wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-vouchers te wijzigen.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.